Kulttuuriyhdistys Vihkot järjestää vasemmistohenkistä kulttuuritoimintaa – tule mukaan!

Syksyllä 2021 rekisteröity Kulttuuriyhdistys Vihkot ry. pyrkii edistämään riippumatonta vasemmistolaista kulttuuritoimintaa ja yhteiskunnallista keskustelua sekä Kulttuurivihkot-aikakauslehden julkaisemista ja levikkityötä. Yhdistyksen toiminta painottuu ainakin alkuvaiheessa keskustelutilaisuuksien ja erilaisten kulttuuritapahtumien järjestämiseen.

Yhdistyksen perustajajäsenet ovat Kulttuurivihkojen tekijöitä, lukijoita ja muita vasemmistolaisesta kulttuuritoiminnasta kiinnostuneita.

Yhdistyksen puheenjohtaja on tällä hetkellä Kulttuurivihkojen päätoimittaja Elias Krohn ja varapuheenjohtaja Esa Ronkainen. Sihteerinä ja taloudenhoitajana toimii lehden pitkäaikainen lukija Viljami Vaskonen. Lisäksi hallitukseen kuuluvat Heikki Ketoharju ja Pilvi Meriläinen sekä varajäseninä Jouko Jokisalo ja Keijo Lakkala.

Yhdistykseen liittymällä voit tukea osalta Kulttuurivihkojen näkyvyyttä ja levikkityötä sekä vasemmistohenkisen kulttuuritoiminnan järjestämistä.

Jäseneksi voi hakea lähettämällä sähköpostia osoitteeseen yhdistys(ät)kulttuurivihkot.fi. Jäsenmaksu on vain 15 euroa vuodessa, opiskelijoille, työttömille, eläkeläisille ja freelancereille 10 euroa. Kannatusjäsenmaksu on 50 euroa. Yhdistys ottaa vastaan myös lahjoituksia.

Yhdistyksen tapahtumista ja muusta toiminnasta tiedotetaan muun muassa Kulttuurivihkojen verkkolehdessä ja Facebook-sivulla sekä painetuissa Kulttuurivihkoissa.

Kulttuurivihkojen julkaisijana ja kustantajana toimii Domirola Oy.

ILMOITUS